ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

  • ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΤΑΞΙΔΕΥΩ ΜΕ ΠΛΟΙΟ;
  • Ο επιβάτης δικαιούται:

    1. Να υπαναχωρήσει της σύμβασης μεταφοράς και να του επιστραφεί, ανάλογα του χρόνου ασκήσεως του δικαιώματος, ολόκληρος ο ναύλος ή ποσοστό αυτού ή να τροποποιήσει το εισιτήριο του

    2. Χρηματική αποζημίωση σε ποσοστό επί του ναύλου ή άλλη αντισταθμιστική παροχή μετά από συμφωνία με τον μεταφορέα για τις περιπτώσεις καθυστέρησης, διακοπής – ακύρωσης του ταξιδιού, λόγω βλάβης ή ζημιάς του πλοίου ή υπαιτιότητας του μεταφορέα. Επίσης και υπό προϋποθέσεις, τροφοδοσία και κατάλυμα με μέριμνα και δαπάνη του μεταφορέα, όταν η καθυστέρηση ή η ακύρωση ή η διακοπή του δρομολογίου δημιουργεί την ανάγκη διανυκτέρευσης. Εφόσον η παροχή καταλύματος δεν είναι εφικτή, καταβάλλεται χρηματική αποζημίωση.

    3. Να ενημερώνεται σε περίπτωση ματαίωσης – ακύρωσης, αλλαγής ή καθυστέρησης του προγραμματισμένου δρομολογίου, εφόσον έχει γνωστοποιήσει τα στοιχεία επικοινωνίας του.

    4. Να ενημερώνεται κατά τη διάρκεια του πλου, σε περίπτωση καθυστέρησης και για τον εκτιμώμενο χρόνο αυτής.

    5. Να μεταφέρει χειραποσκευές βάρους μέχρι 50 κιλών χωρίς να καταβάλλει ιδιαίτερο ναύλο.

    6. Να προωθηθεί στον προορισμό του με το ίδιο ή με το πρώτο διαθέσιμο ή άλλο πλοίο με μέριμνα και δαπάνη του μεταφορέα σε περίπτωση βλάβης ή ζημιάς του πλοίου.

    7. Για τη διατύπωση παραπόνου ή καταγγελίας κατά τη διάρκεια του πλου να απευθύνεται στον ορισμένο αξιωματικό του πλοίου. Να απευθύνεται αρχικά στην πλοιοκτήτρια εταιρεία – πλοιοκτήτη (μεταφορέα) ή σε άλλο εκ του νόμου πρόσωπο και να διατυπώνει εγγράφως σε ειδικό έντυπο το παράπονο ή την καταγγελία ή οποιαδήποτε απαίτηση που απορρέει από τις διατάξεις του νόμου.

    8. Διαφορές οι οποίες δεν επιλύθηκαν ή δεν δόθηκαν για αυτές απαντήσεις ή επαρκείς εξηγήσεις, διαβιβάζονται αρχικά στις οριζόμενες με υπουργική απόφαση Υπηρεσίες εποπτείας και διαχείρισης παραπόνων και στη συνέχεια στον συνήγορο του Καταναλωτή
  • ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΤΑΞΙΔΕΥΩ ΜΕ ΠΛΟΙΟ;
  • Ο επιβάτης υποχρεούται

    1. Να προσέρχεται στο πλοίο μισή ώρα πριν την προγραμματισμένη ώρα απόπλου και να φέρει το όχημα στο χώρο αναμονής φόρτωσης τουλάχιστον μία ώρα πριν τον απόπλου.

    2. Να καταλαμβάνει την αντίστοιχη θέση που αναγράφεται επί του εισιτηρίου, να μην τοποθετεί τις αποσκευές του ή άλλα αντικείμενα επάνω στα καθίσματα ή σε άλλες θέσεις επιβατών ώστε να στερείτε η θέσει άλλου επιβάτη και να συμμορφώνεται με τους κανονισμούς του πλοίου καθώς και στις οδηγίες του πλοιάρχου ή του προσωπικού του πλοίου που σχετίζεται με την ησυχία, ευταξία, καθαριότητα και ασφάλεια του πλοίου.

    3. Να μην μεταφέρει εκρηκτικές , εύφλεκτες, εμπρηστικές και γενικά επικίνδυνες ύλες.

    4. Να δίνει τα ακριβή στοιχεία ταυτότητας του και εφόσον το επιθυμεί στοιχεία επικοινωνίας για την ενημέρωσή του σε περίπτωση καθυστέρησης, ακύρωσης ή ματαίωσης του δρομολογίου.

    5. Να μη μεταβιβάζει το εισητήριό του.
  • ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ;
  • 1. Να ανακοινώνει δημόσια τα δρομολόγια και να πληροφορεί σχετικά και εγκαίρως το κοινό.

    2. Να παρέχει υπηρεσίες χωρίς διακρίσεις στους επιβάτες και να λαμβάνει κάθε μέτρο ασφαλείας και υγιεινής των επιβατών. Στα άτομα μειωμένης κινητικότητας λη στα άτομα που χρήζουν ειδικής φροντίδας(όπως βρέφη, μικρά παιδιά, εγκύους, ηλικιωμένα πρόσωπα) να παρέχει κάθε δυνατή βοήθεια και εξυπηρέτηση.

    3. Να ανακοινώνει με προσβάσιμες στους επιβάτες μορφές αναγγελίας την οποιαδήποτε καθυστέρηση στον απόπλου, πλου και κατάπλου του πλοίου, αναφέροντας τόσο τον εκτιμώμενο χρόνο όσο και την αιτία καθυστέρησης.

    4. Να ενημερώνει για τις τιμές και τις εκπτώσεις.
    5. Να τηρεί οργανωμένες διαδικασίες, καταγραφής και επίλυσης ή απάντησης παραπόνων-διαμαρτυριών.
  • ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΤΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΜΟΥ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ;
  • Από τον Ελληνικό νόμο απαγορεύεται η επιβίβαση χωρίς εισιτήριο, ούτε προβλέπεται η αγορά τους επάνω στο πλοίο.
  • ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ;
  • Τα εισιτήρια της Ελληνικής Ακτοπλοΐας στην πλειοψηφία τους είναι έντυπα. Η Hellenic Seaways, η Aegean Speed Lines και η Golden Star Ferries είναι οι μοναδικές εταιρείες που εφαρμόζουν την υπηρεσία smart ticket (ηλεκτρονικό εισιτήριο). Με την ολοκλήρωση της κράτησης από το site μας, έχετε την δυνατότητα να εκτυπώσετε τα εισιτήρια στο σπίτι ή να παραλάβετέ το QR code στο κινητό σας και να επιβιβαστείτε απευθείας στο πλοίο.
  • ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΒΙΒΑΣΤΩ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ Η ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΗΣ ΚΡΑΤΗΣΗΣ;
  • Για να επιβιβαστείτε στο πλοίο θα πρέπει να έχετε μαζί σας ολόκληρο το σώμα του εισιτηρίου. Δεν θα σας επιτραπεί η επιβίβαση στο πλοίο με τον αριθμό εισιτηρίου ή με τον αριθμό κράτησης.
  • ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΛΑΘΟΣ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ;
  • Η ταυτοπροσωπία κατά την επιβίβαση δεν είναι σχολαστική όπως στα αεροδρόμια. Αν είναι εύκολα κατανοητό ότι πρόκειται για λάθος του εκδότη (π.χ. αναγραμματισμός) δεν θα έχετε πρόβλημα. Η ταυτοπροσωπία κατά την επιβίβαση είναι πιο σχολαστική όταν πρόκειται για δικαιούχους εκπτωτικών εισιτηρίων. (π.χ. φοιτητές).
  • ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΑΥΤΟΠΡΟΣΩΠΙΑΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ;
  • Από τον ελληνικό νόμο είμαστε υποχρεωμένοι ανά πάσα στιγμή να έχουμε μαζί μας, τα στοιχεία ταυτοπροσωπίας. Κατά την επιβίβαση γίνονται σποραδικοί έλεγχοι. Στην περίπτωση εκπτωτικών εισιτηρίων είστε υποχρεωμένοι να φέρετε τα επίσημα έγγραφα που δικαιολογούν την έκπτωση (π.χ. φοιτητικό πάσο).
  • ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΑΝΑ ΗΛΙΚΙΑ;
  • Όλες οι εταιρείες έχουν διαφοροποιημένους ναύλους για παιδιά και βρέφη. Στις διεθνείς πλόες υπάρχει κατηγορία νέων έως 25 ή 26 ετών. Αναλυτικά τις κατηγοριοποιήσεις ανά ηλικία καθώς και το ποσοστό έκπτωσης ανά εταιρία θα τις βρείτε στην κατηγορία ‘εκπτώσεις’ ανά εταιρεία στη σελίδα μας.

    Τα βρέφη ταξιδεύουν δωρεάν στην ακτοπλοΐα. Εκδίδουν όμως υποχρεωτικά μηδενικό εισιτήριο για να μπορέσουν να επιβιβαστούν στο πλοίο.

    Οι ναυτιλιακές εταιρείες παρέχουν έκπτωση 50% στα παιδιά. Τον ηλικιακό προσδιορισμό της κατηγορίας για κάθε ναυτιλιακή εταιρία θα τον βρείτε αναλυτικά στις ‘εκπτώσεις’ στη σελίδα μας. Στην πλειοψηφία, παιδική έκπτωση δικαιούνται οι επιβάτες έως 10-12 ετών.
  • ΤΙ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΩΦΕΛΗΘΩ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ;
  • Η κάθε ναυτιλιακή και το κάθε δρομολόγιο μπορεί να έχει διαφορετικές εκπτώσεις βάσει εμπορικής πολιτικής. Αναλυτικά όλες τις εκπτώσεις θα τις βρείτε στο site μας στην ενότητα ‘εκπτώσεις’ καθώς και ειδικές προσφορές. Για να επωφεληθείτε από προσφορές και εκπτώσεις που δεν είναι διαθέσιμες on-line παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο +30 2310 500800.
  • ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΣΕΩΝ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ / ΚΑΜΠΙΝΕΣ;
  • Τα πλοία χωρίζονται σε δύο κατηγορίες. Τα συμβατικά και τα ταχύπλοα. Τα ταχύπλοα είναι κλειστού τύπου και οι κατηγορίες θέσης συνήθως είναι

    · οικονομική,
    · business
    · ή/ και VIP.

    Όλες οι θέσεις στα ταχύπλοα είναι αριθμημένες.

    Στα συμβατικά πλοία έχουμε
    · οικονομική θέση (deck)
    · αριθμημένα καθίσματα
    · διακεκριμένη
    · καμπίνες

    επιλέγοντας οικονομική θέση (deck) την καλοκαιρινή περίοδο και στα περισσότερα πλοία ταξιδεύετε στους εξωτερικούς χώρους των συμβατικών πλοίων.

    Την χειμερινή περίοδο ταξιδεύετε εντός του πλοίου χρησιμοποιώντας τους κοινόχρηστους χώρους και σαλόνια.

    Καμπίνες.

    Οι καμπίνες χωρίζονται σε τρεις βασικές κατηγορίες.
    · Lux
    · Εξωτερικές καμπίνες
    · Εσωτερικές καμπίνες

    Οι Lux καμπίνες είναι μόνο εξωτερικές (με παράθυρο). Βρίσκονται στα πλώρα του πλοίου και μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως δίκλινες ή ως μονόκλινες. Δεν υπάρχει η δυνατότητα χρήσης ενός κρεβατιού.

    Οι εξωτερικές είναι καμπίνες που έχουν φιλιστρίνι (παράθυρο) και υπάρχουν από μονόκλινες μέχρι και τετράκλινες. Ο επιβάτης μπορεί να διαλέξει αποκλειστική χρήση, (μονόκλινη-δίκλινη-τρίκλινη-τετράκλινη), ή να την μοιραστεί με άλλους τυχαίους συνταξιδιώτες του ιδίου φύλου .

    Οι εσωτερικές καμπίνες έχουν κατασκευαστικά και χρηστικά τα ίδια χαρακτηριστικά με τις εξωτερικές με τη μόνη διαφορά ότι δεν έχουν φιλιστρίνι (παράθυρο). Βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο (deck) με τις εξωτερικές. Δεν υπάρχουν πλέον σε πλοία της Ελληνικής ακτοπλοΐας καμπίνες σε χαμηλά deck ή κάτω από το επίπεδο της θάλασσας.
  • ΜΕ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΤΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΜΟΥ ΜΕΤ’ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ;
  • Οι περισσότερες εταιρείες τιμοδοτούν τα δρομολόγια τους ανά διαδρομή. Έκπτωση στα μετ΄επιστροφής δρομολόγια προσφέρουν οι:
    Αnes Ferries
    Αnek - Superfast
    Blue Star Ferries (επιστροφή οχημάτων από Δωδεκάνησα)
    Dodekanisos Seaways
    Fast Ferries (Σε όλα τα μετ’ επιστροφής αυθημερόν εισιτήρια)
    Golden Star Ferries (Σε όλα τα μετ’ επιστροφής εισιτήρια στα δρομολόγια των Σποράδων & Σε όλα τα μετ’ επιστροφής αυθημερόν εισιτήρια στα δρομολόγια των Κυκλάδων)
    Grimaldi Lines
    Ionian Group
    Kefalonian Lines
    Minoan Lines (Πειραιάς – Ηράκλειο – Πειραιάς)
    Το όφελος από την έκδοση μετ’ επιστροφής εισιτηρίων προκύπτει από την εξασφάλιση της επιστροφής σας.
  • ΠΟΤΕ ΧΡΕΩΝΕΤΑΙ Η ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΜΟΥ ΚΑΡΤΑ;
  • Η πιστωτική κάρτα χρεώνεται μόνο με την επιτυχή ολοκλήρωση της κράτησης.
  • ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΠΟΣΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΡΑΤΗΣΗ;
  • Μπορείτε να κάνετε κράτηση εισιτηρίων ακόμα και μία μέρα πριν την αναχώρηση. Σε αυτή τη περίπτωση βεβαιωθείτε ότι έχετε αρκετό χρόνο ώστε να παραλάβετε τα εισιτήρια σας από το πρακτορείο μας ή σε διαφορετική περίπτωση επιλέξτε παραλαβή των εισιτηρίων από το κιόσκι της ναυτιλιακής απέναντι από το πλοίο. Για αυθημερόν κράτηση παρακαλούμε επικοινωνήστε απευθείας μαζί μας στο +30 2310 500800.
  • ΠΟΣΗ ΩΡΑ ΠΡΙΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ;
  • Στο λιμάνι θα πρέπει να είστε τουλάχιστο 1 ώρα πριν την αναχώρηση. Στις περιπτώσεις που έχετε σε εκκρεμότητα την παραλαβή εισιτηρίων από το κιόσκι της ναυτιλιακής ή/και ταξιδεύετε με όχημα σε δρομολόγιο πολλαπλών προσεγγίσεων με προορισμό τα τελευταία λιμάνια του δρομολογίου, καλό είναι να βρίσκεστε στο λιμάνι τουλάχιστο 2 ώρες πριν την αναχώρηση.
  • ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΑΝΤΙΛΗΦΘΩ ΚΑΠΟΙΟ ΛΑΘΟΣ ΣΤΟ E-MAIL ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗΣ ΠΟΥ ΕΛΑΒΑ;
  • Σε περίπτωση που αντιληφθείτε κάποιο λάθος στο e-mail επιβεβαίωσης παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας στο τηλέφωνο 2310 500800 ή μέσω e-mail στο support@ferrytraveller.gr
  • ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΛΑΒΩ E-MAIL ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΠΙΤΥΧΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΚΡΑΤΗΣΗΣ;
  • Σε περίπτωση που έχετε ολοκληρώσει επιτυχώς την κράτηση και δεν λάβατε κάποιο e-mail παρακαλούμε ελέγξτε τον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας. Αν δεν υπάρχει ούτε εκεί κάποιο e-mail επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας στο τηλέφωνο 2310 500800 ή με e-mail στο support@ferrytraveller.gr
  • ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΞΕΧΑΣΩ Η ΧΑΣΩ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΚΡΑΤΗΣΗΣ;
  • Σε αυτή τη περίπτωση παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας με e-mail στο support@ferrytraveller.gr Έχουμε τη δυνατότητα να βρούμε με το όνομα σας και το ακριβές δρομολόγιο που ταξιδεύετε την κράτηση σας.
  • ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΡΑΤΗΣΗΣ ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΜΗΝΥΜΑ ΟΤΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ;
  • Σε αυτή τη περίπτωση η κατηγορία θέσης που έχετε επιλέξει δεν έχει επαρκή διαθεσιμότητα, για παράδειγμα, έχετε επιλέξει 4 επιβάτες σε κατάστρωμα και υπάρχουν διαθέσιμες μόνο 3 θέσεις, ή δεν υπάρχει διαθεσιμότητα στο garage του πλοίου για το όχημα σας.
  • ΠΟΣΟΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΗΜΑΤΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΙΛΗΦΘΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΚΡΑΤΗΣΗ;
  • Ο μέγιστος αριθμός ατόμων που μπορούν να περιληφθούν σε μία κράτηση είναι 8 με 1 ή 2 οχήματα αναλόγως την ναυτιλιακή.
  • ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΥΝΔΥΑΣΩ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ 2 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΡΑΤΗΣΗ;
  • Το on-line σύστημα κρατήσεων του ferrytraveller.gr, μεταξύ πολλών άλλων εξελιγμένων παροχών, σας δίνει τη δυνατότητα να επιλέξετε διαφορετικές ναυτιλιακές εταιρείες στην ίδια κράτηση
  • ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ Η ΚΡΑΤΗΣΗ ΔΕΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ ΛΟΓΟ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΠΩΣ ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΩ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΧΡΕΩΘΗΚΕ Η ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΜΟΥ ΚΑΡΤΑ;
  • Σε αυτή τη περίπτωση θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την τράπεζα που έχει εκδώσει τη κάρτα για να μάθετε αν έχει χρεωθεί ή όχι.
  • ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ Η ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΩ ΕΝΑ ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ;
  • Για την οποιαδήποτε αλλαγή ημερομηνίας ή ολικής ακύρωσης θα πρέπει το εισιτήριο να επιστραφεί σε εμάς. Σε κάθε περίπτωση ακολουθείται η ακυρωτική πολιτική της κάθε εταιρείας. Τα εισιτήρια μετά την ημερομηνία αναχώρησης θεωρούνται άκυρα από τη ναυτιλιακή και δεν επιδέχονται καμία αλλαγή. Σε περίπτωση αντικατάστασης των εισιτηρίων ή ακύρωσης τους λόγω καιρικών συνθηκών τότε σας επιστρέφεται όλο το ποσό χωρίς καμία επιβάρυνση. Οποιαδήποτε αλλαγή ημερομηνίας θα πρέπει να αφορά την ίδια ναυτιλιακή εταιρεία. Αλλαγές σε ονόματα εισιτηρίων βάσει εμπορικής πολιτικής των ναυτιλιακών δεν επιτρέπεται. Θα πρέπει το εισιτήριο να ακυρωθεί και να εκδοθεί νέο.
  • ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΑΚΥΡΩΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ;
  • Τα χρήματα μπορούν να επιστραφούν είτε μετρητά από το γραφείο μας, είτε μέσο κάποιου τραπεζικού λογαριασμού που θα μας υποδείξετε. Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό, ποσοστό 2% που αφορά την προμήθεια της τράπεζας για συναλλαγές μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας.
  • ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΩ ΤΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΜΟΥ ΣΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΘΕΣΗ;
  • Μετά την έκδοση του εισιτηρίου αναβάθμιση θέσης μπορεί να γίνει είτε από το γραφείο μας αφού μας επιστραφεί το αρχικό εισιτήριο είτε πάνω στο πλοίο εφόσον υπάρχει η αντίστοιχη διαθεσιμότητα.
  • ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΧΑΣΩ ΤΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΜΟΥ;
  • Αν αφορούν εισιτήρια Αδριατικής υπάρχει η δυνατότητα επανέκδοσης. Για το εσωτερικό βάσει εμπορικής πολιτικής των ναυτιλιακών δεν υπάρχει δυνατότητα επανέκδοσης του εισιτηρίου ή επιστροφής χρημάτων.
  • ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΤΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΜΟΥ;
  • Μπορείτε να παραλάβετε τα εισιτήρια σας με τρεις τρόπους τους οποίους επιλέγετε πριν την ολοκλήρωση της κράτησης

    · Απευθείας από το γραφείο μας

    · Μέσω Courier

    · Από το λιμάνι αναχώρησης.

    Με courier συνήθως κάνει 2-3 εργάσιμες ημέρες και παραδίδεται εργάσιμες ημέρες και ώρες. Ο πιο διαδεδομένος και ασφαλής τρόπος είναι είτε από το γραφείο μας είτε από το κιόσκι της εταιρείας στο λιμάνι απέναντι από το πλοίο, πριν την αναχώρηση σας.
  • ΕΦΤΑΣΑ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ. ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;
  • Σε αυτή τη περίπτωση θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τον αντίστοιχο ναυτικό πράκτορα της εταιρείας στο λιμάνι. Είναι πολύ πιθανό (όχι σίγουρο) να σας αλλάξουν τα εισιτήρια για την επόμενη αναχώρηση.
  • ΑΚΥΡΩΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΩΝ
  • *Το εισιτήριο μπορεί να μετατραπεί σε ανοικτής ημερομηνίας (OPEN) ή να αντικατασταθεί με νέα ημερομηνία ταξιδίου, αφού προηγουμένως έχει τυπωθεί και παραληφθεί από τον επιβάτη.
    *Το εισιτήριο μπορεί να μετατραπεί σε ανοικτής ημερομηνίας (OPEN) τηλεφωνικά.
    *Κατά την αντικατάσταση εισιτηρίων δεν επιστρέφεται τυχόν διαφορά ναύλου από το αρχικό.
    **Ακυρώσεις εισιτηρίων γίνονται μονο απο τα πρακτορεία έκδοσης.
    **ΔΕΝ γίνονται τηλεφωνικές ακυρώσεις εισιτηρίων. Οι επιβάτες που επιθυμούν την ακύρωση των εισιτηρίων τους πρέπει να τα προσκομίσουν στο πρακτορείο έκδοσης.

    Anes Ferries
    Έως και 14 ημέρες προ του απόπλου (ακριβής ώρα): 100% επιστροφή ναύλου.
    Έως και 7 ημέρες προ του απόπλου (ακριβής ώρα): 75% επιστροφή του ναύλου.
    Έως και 12 ώρες προ του απόπλου (ακριβής ώρα): 50% επιστροφή του ναύλου.
    *Εισιτήρια μπορούν να μετατραπούν σε OPEN εώς 1 ώρα προ του απόπλου.
    *Εισιτήρια ανοικτής ημερομηνίας ισχύουν και μπορούν να χρησιμοποιηθούν για ένα χρόνο μετά την πρώτη ημερομηνία έκδοσής τους.
    *Κατά την αντικατάσταση ενός OPEN εισιτηρίου υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής δρομολογίου.

    Aegean Flying Dolphins
    Έως και 14 ημέρες προ του απόπλου (ακριβής ώρα): 100% επιστροφή ναύλου.
    Έως και 7 ημέρες προ του απόπλου (ακριβής ώρα): 75% επιστροφή του ναύλου.
    Έως και 12 ώρες προ του απόπλου (ακριβής ώρα): 50% επιστροφή του ναύλου.
    *Τα εισιτήρια μπορούν να μετατραπούν σε OPEN έως και την ώρα του απόπλου.
    *Εισιτήρια ανοικτής ημερομηνίας ισχύουν και μπορούν να χρησιμοποιηθούν για ένα χρόνο μετά την πρώτη ημερομηνία έκδοσής τους.

    Aegean Speed Lines
    Έως και 14 ημέρες προ του απόπλου (ακριβής ώρα): 100% επιστροφή ναύλου.
    Έως και 7 ημέρες προ του απόπλου (ακριβής ώρα): 75% επιστροφή του ναύλου.
    Έως και 12 ώρες προ του απόπλου (ακριβής ώρα): 50% επιστροφή του ναύλου.
    *Τα Economy Discount εισιτήρια δεν ακυρώνονται.
    *100% επιστροφή ναύλου: Σε περίπτωση ακύρωσης εντός 24ων ωρών απο την ώρα έκδοσης. Εισιτήρια που εκδίδονται την ημέρα ταξιδίου ακυρώνονται έως μισή ώρα μετά την έκδοση και απαραίτητα δύο ώρες πριν την αναχώρηση.
    *Τα εισιτήρια γίνονται OPEN έως τέσσερις (4) ώρες πριν τον απόπλου, ισχύουν για ένα χρόνο απο την ημερομηνία έκδοσης και αντικαθίστανται μόνο μία φορά.
    *Κατά την αντικατάσταση ενός OPEN εισιτηρίου υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής δρομολογίου.
    *Τα εισιτήρια που έχουν γίνει μία (1) φορά OPEN (και δεν είναι κατηγορίας Economy Discount) ακυρώνονται 50% εντός ενός έτους από την ημερομηνία έκδοσης.

    Αιγαίον Πέλαγος
    ΥΨΗΛΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ: 4/12/18-07/01/19, 08/03/19, 11/03/19, 19/04/19-05/05/19, 14/06/19, 17/06/19 & 28/06/19-01/09/19
    Έως και 14 ημέρες προ του απόπλου (ακριβής ώρα): 100% επιστροφή ναύλου.
    Έως και 7 ημέρες προ του απόπλου (ακριβής ώρα): 75% επιστροφή του ναύλου.
    Έως και την προγραμματισμένη ώρα απόπλου : 50% επιστροφή του ναύλου.
    *Τα εισιτήρια μπορούν να μετατραπούν σε OPEN έως και 2 ώρες προ του απόπλου.
    ΧΑΜΗΛΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ: όλες οι υπόλοιπες ημερομηνίες.
    Έως και 1 ώρα προ του απόπλου: 100% επιστροφή ναύλου.
    Έως και την προγραμματισμένη ώρα απόπλου: 50% επιστροφή του ναύλου.
    *Τα εισιτήρια μπορούν να μετατραπούν σε OPEN έως και 1 ώρα προ του απόπλου.
    **Τα εισιτήρια ανοικτής ημερομηνίας ακυρώνονται χωρίς ακυρωτικά μόνο εφόσον έχουν εκδοθεί εξαρχής σαν ανοικτής ημερομηνίας. Όταν έχουν μετατραπεί σε ανοικτής ημερομηνίας λαμβάνεται ως ημερομηνία ακύρωσης η ημερομηνία που έγινε το εισιτήριο ανοικτό και η όποια επιστροφή χρημάτων γίνεται σε συσχετισμό με την αρχική ημερομηνία ταξιδίου.

    Anek Superfast
    Γραμμές εσωτερικού
    ΥΨΗΛΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ: 4/12/18-07/01/19, 08/03/19, 11/03/19, 19/04/19-05/05/19, 14/06/19, 17/06/19 & 28/06/19-01/09/19
    Έως και 14 ημέρες προ του απόπλου (ακριβής ώρα): 100% επιστροφή ναύλου.
    Έως και 7 ημέρες προ του απόπλου (ακριβής ώρα): 75% επιστροφή του ναύλου.
    Έως και την προγραμματισμένη ώρα απόπλου: 50% επιστροφή του ναύλου.
    *Τα εισιτήρια μπορούν να μετατραπούν σε OPEN έως και 2 ώρες προ του απόπλου.

    ΧΑΜΗΛΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ: όλες οι υπόλοιπες ημερομηνίες
    Έως και 1 ώρα προ του απόπλου (ακριβής ώρα): 100% επιστροφή ναύλου.
    Έως και την προγραμματισμένη ώρα απόπλου: 50% επιστροφή του ναύλου.
    *Τα εισιτήρια μπορούν να μετατραπούν σε OPEN έως και 1 ώρα προ του απόπλου.
    **Τα εισιτήρια ανοικτής ημερομηνίας ακυρώνονται χωρίς ακυρωτικά μόνο εφόσον έχουν εκδοθεί εξαρχής σαν ανοικτής ημερομηνίας. Όταν έχουν μετατραπεί σε ανοικτής ημερομηνίας λαμβάνεται ως ημερομηνία ακύρωσης η ημερομηνία που έγινε το εισιτήριο ανοικτό και η όποια επιστροφή χρημάτων γίνεται σε συσχετισμό με την αρχική ημερομηνία ταξιδίου.
    ** Μπορεί να γίνει τηλεφωνικά αλλαγή ημερομηνίας ταξιδίου. Στην περίπτωση αυτή ο επιβάτης θα πρέπει να παραλάβει το νέο εισιτήριό του, πριν την επιβίβαση στο πλοίο, από τα εκδοτήρια της εταιρείας στο λιμάνι.
    ***Super Saver Οικονομική: Μετά την έκδοση των/του εισιτηρίων δεν γίνεται αλλαγή / ανοιχτό / ακύρωση
    ***Saver Οικονομική: Τα εισιτήρια αυτά ακυρώνονται, μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας και είναι δυνατή η αλλαγή της ημερομηνίας ταξιδίου. Σε περίπτωση που ο επιβάτης ταξιδέψει σε περίοδο που δεν ισχύει η προσφορά, θα μπορεί να αλλάξει το εισιτήριό του, πληρώνοντας την αντίστοιχη διαφορά.

    Γραμμές Αδριατικής
    Έως και 22 ημέρες προ του απόπλου (ακριβής ώρα): 100% επιστροφή ναύλου.
    Έως και 8 ημέρες προ του απόπλου (ακριβής ώρα): 80% επιστροφή του ναύλου.
    Έως και 24 ώρες προ του απόπλου (ακριβής ώρα): 50% επιστροφή του ναύλου.
    *Τα εισιτήρια ανοιχτής ημερομηνίας ισχύουν για ένα έτος από την ημερομηνία έκδοσής τους (όχι εκτύπωσής τους).
    **Οι επιβάτες διατηρούν το δικαίωμα να μετατρέψουν το εισιτήριό τους σε ΑΝΟΙΧΤΟ ή να αλλάξουν την ημερομηνία ταξιδιού. Αν αυτό το εισιτήριο ακυρωθεί μελλοντικά, λαμβάνεται ως ημερομηνία ακύρωσης η ημερομηνία που το εισιτήριο έγινε ανοιχτό ή άλλαξε ημερομηνία ταξιδιού και η όποια επιστροφή χρημάτων γίνεται σε συσχετισμό με την αρχική ημερομηνία ταξιδιού.
    **Επιβάτες με ΑΝΟΙΧΤΑ εισιτήρια επιστροφής (που έχουν εκδοθεί ανοιχτά, όχι μετατραπεί σε ανοιχτά) δικαιούνται 100% επιστροφή του ναύλου σε περίπτωση ακύρωσης (στα ανοιχτά εισιτήρια, όχι σε όλη την κράτηση).
    **Σε περίπτωση μερικής ακύρωσης του εισιτηρίου μετ’ επιστροφής και εφόσον ο επιβάτης έχει ταξιδέψει το ένα σκέλος του ταξιδιού, ισχύουν οι χρονικοί περιορισμοί που προαναφέρονται για το δεύτερο σκέλος του ταξιδιού.
    **Σε περίπτωση πλήρους ακύρωσης του εισιτηρίου μετ’ επιστροφής, ισχύουν οι χρονικοί περιορισμοί που προαναφέρονται.
    **Σε περίπτωση απώλειας εισιτηρίου, ο επιβάτης οφείλει να ενημερώσει αμέσως το σημείο έκδοσης του εισιτηρίου ή την Εταιρεία. Σε αυτή την περίπτωση, ο επιβάτης λαμβάνει εισιτήριο από το λιμάνι κατόπιν ελέγχου ταυτοπροσωπίας του δικαιούχου.
    Σημείωση: Ο επιβάτης πρέπει να έχει μαζί του στο check-in ταυτότητα ή διαβατήριο που να αποδεικνύουν ότι είναι ο πραγματικός κάτοχος του εισιτηρίου.
    **Early Booking: Η προσφορά συνδυάζεται με άλλες προσφορές/εκπτώσεις της εταιρείας. Τα εισιτήρια δεν ακυρώνονται μετά την έκδοσή τους. Εισιτήρια με την προσφορά μπορούν να αλλαχθούν ή να γίνουν ανοικτής ημερομηνίας, με την επιβάρυνση της διαφοράς ναύλου που προκύπτει. Εισιτήρια με την προσφορά που έχουν γίνει ανοικτής ημερομηνίας δεν επιδέχονται επιστροφή χρημάτων.

    Blue Star Ferries
    ΥΨΗΛΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ: 19/04/19-05/05/19 & 07/06/19-30/09/19(1)
    Έως και 7 ημέρες προ του απόπλου (ακριβής ώρα): 100% επιστροφή ναύλου.
    Έως και την προγραμματισμένη ώρα απόπλου: Παρακρατούνται 50% ακυρωτικά.
    *Τα εισιτήρια μπορούν να μετατραπούν σε OPEN έως και 4 ώρες προ του απόπλου.
    (1) Την περίοδο από 19/04/19-27/04/19 & από 13/06/19-15/06/19 για όλες τις αναχωρήσεις από Πειραιά, Λαύριο και Καβάλα και την περίοδο 28/04/19-05/05/19 & 17/06/19-18/06/19 για όλες τις αναχωρήσεις προς Πειραιά, Λαύριο και Καβάλα, τα εισιτήρια ακυρώνονται χωρίς ακυρωτικά ή μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία, 14 ημέρες πριν την αναχώρηση.
    Από 14 ημέρες έως 7 ημέρες πριν την αναχώρηση, παρακρατούνται 25% ακυρωτικά ή εναλλακτικά τα εισιτήρια μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία.
    Τα παραπάνω ισχύουν και για τις ενδιάμεσες διαδρομές.

    ΧΑΜΗΛΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ: όλες οι υπόλοιπες ημερομηνίες
    Έως και 3 ημέρες προ του απόπλου (ακριβής ώρα): 100% επιστροφή ναύλου.
    Έως και την ώρα του απόπλου: 50% επιστροφή ναύλου.
    *Τα εισιτήρια μπορούν να μετατραπούν σε OPEN έως και 1 ώρα προ του απόπλου.
    **Τα εισιτήρια ανοικτής ημερομηνίας ακυρώνονται χωρίς ακυρωτικά μόνο εφόσον έχουν εκδοθεί σαν ανοικτής ημερομηνίας. Εισιτήρια τα οποία έχουν μετατραπεί σε ανοικτής ημερομηνίας, ακυρώνονται με 50% ακυρωτικά. Ανοικτά εισιτήρια για τα οποία έχει εκδοθεί κάρτα επιβίβασης, ακυρώνονται με 50%. Ανοικτά εισιτήρια για τα οποία έχει εκδοθεί κάρτα επιβίβασης και στη συνέχεια αλλάζουν ημερομηνία, ακυρώνονται με 50% ακυρωτικά.
    ***SUPER ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ: Τα εισιτήρια αυτά δεν ακυρώνονται, δεν μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας και δεν είναι δυνατή η αλλαγή του προορισμού, της ημερομηνίας και ώρας ταξιδίου.
    ***SPECIAL ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ: Τα εισιτήρια αυτά ακυρώνονται, μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας και είναι δυνατή η αλλαγή της ημερομηνίας ταξιδίου. Σε περίπτωση που ο επιβάτης ταξιδέψει σε περίοδο που δεν ισχύει η προσφορά, θα μπορεί να αλλάξει το εισιτήριό του, πληρώνοντας την αντίστοιχη διαφορά.


    Dodekanisos Seaways
    Έως και 14 ημέρες προ του απόπλου (ακριβής ώρα): 100% επιστροφή ναύλου.
    Έως και 8 ημέρες προ του απόπλου (ακριβής ώρα): 75% επιστροφή ναύλου.
    Έως και 1 ώρα προ του απόπλου (ακριβής ώρα): 50% επιστροφή ναύλου.
    *Τα εισιτήρια μπορούν να μετατραπούν σε OPEN έως και την ώρα αναχώρησης, ισχύουν για ένα έτος από την ημερομηνία που αναγράφεται στο εισιτήριο και δεν υπόκειται σε καμία επιστροφή ναύλου ή ποσοστό αυτού.


    Cyclades Fast Ferries
    Έως 8 ημέρες προ του απόπλου (ακριβής ώρα): 100% επιστροφή ναύλου.
    Έως και την προγραμματισμένη ώρα απόπλου: 50% επιστροφή ναύλου.
    *Τα εισιτήρια μπορούν να μετατραπούν σε ανοικτά έως και 2 ώρες πριν από την προγραμματισμένη ώρα απόπλου και ισχύουν για 1 χρόνο.


    Golden Star Ferries
    Έως και 14 ημέρες προ του απόπλου (ακριβής ώρα): 100% επιστροφή ναύλου.
    Έως και 6 ημέρες προ του απόπλου (ακριβής ώρα): 75% επιστροφή ναύλου.
    Έως και 12 ώρες προ του απόπλου: 50% επιστροφή ναύλου.
    *Τα εισιτήρια μπορούν να μετατραπούν σε OPEN έως 12 ώρες πριν την προγραμματισμένη ώρα απόπλου και ισχύουν για ένα έτος.
    **Τα εισιτήρια ανοικτής ημερομηνίας ακυρώνονται χωρίς ακυρωτικά μόνο εφόσον έχουν αρχικά εκδοθεί σαν ανοικτής ημερομηνίας. Όταν έχουν μετατραπεί σε ανοικτής ημερομηνίας ακυρώνονται με ακυρωτικά 50%.
    ***Ειδικά για τις περιόδους ΠΑΣΧΑ, ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ και μηνός ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ , τα εισιτήρια ακυρώνονται χωρίς ακυρωτικά ή μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία έως 14 ημέρες πριν την αναχώρηση.


    Minoan Lines
    Γραμμές εσωτερικού:
    Έως και 14 ημέρες προ του απόπλου (ακριβής ώρα): 100% επιστροφή ναύλου.
    Έως 7 ημέρες προ του απόπλου (ακριβής ώρα): 75% επιστροφή ναύλου.
    Έως 12 ώρες προ του απόπλου (ακριβής ώρα): 50% επιστροφή ναύλου.
    Γραμμές Αδριατικής:
    Έως και 30 ημέρες προ του απόπλου (ακριβής ώρα): 100% επιστροφή ναύλου.
    Έως 7 ημέρες προ του απόπλου (ακριβής ώρα): 75% επιστροφή ναύλου.
    Έως 24 ώρες προ του απόπλου (ακριβής ώρα): 50% επιστροφή ναύλου.
    **Τα εισιτήρια μπορούν να μετρατραπούν σε ανοικτής ημερομηνίας ή να αλλάξουν ημερομηνία αναχώρησης έως και την προγραμματισμένη ώρα απόπλου.
    **Τα Οpen εισιτήρια ισχύουν για ένα έτος από την ημερομηνία ταξιδιού εφόσον αυτή αναγράφεται. Εάν δεν αναγράφεται, ισχύουν για ένα έτος από την ημερομηνία έκδοσης.
    **Δεν επιστρέφεται ναύλος για τα εισιτήρια ανοικτής ημερομηνίας.


    Grimaldi Lines – Brindisi
    Έως και 30 ημέρες προ του απόπλου (ακριβής ώρα): 90% επιστροφή ναύλου.
    Έως 7 ημέρες προ του απόπλου (ακριβής ώρα): 70% επιστροφή ναύλου.
    Έως 48 ώρες προ του απόπλου (ακριβής ώρα): 50% επιστροφή ναύλου.
    *Ο πελάτης μπορεί να αλλάξει την ημερομηνία ταξιδίου έως και 48 ώρες πριν την προγραμματισμένη αναχώρηση, καταβάλλοντας τέλη τροποποίησης 30€ καθώς και την οποιαδήποτε διαφορά ναύλου μπορεί να προκύψει.


    Ionian Group
    Έως και 14 ημέρες προ του απόπλου (ακριβής ώρα): 100% επιστροφή ναύλου.
    Έως 7 ημέρες προ του απόπλου (ακριβής ώρα): 75% επιστροφή του ναύλου.
    Έως 12 ώρες προ του απόπλου (ακριβής ώρα): 50% επιστροφή του ναύλου.
    *Τα εισιτήρια ανοιχτής ημερομηνίας ισχύουν ένα χρόνο απο την έκδοση τους.


    Kefalonian Lines
    Έως 14 ημέρες προ του απόπλου (ακριβής ώρα): 100% επιστροφή του ναύλου.
    Έως 7 ημέρες προ του απόπλου (ακριβής ώρα): 75% επιστροφή του ναύλου.
    Έως 12 ώρες προ του απόπλου (ακριβής ώρα): 50% επιστροφή του ναύλου.
    *Τα εισιτήρια μπορούν να μετατραπούν σε Ανοιχτής Ημερομηνίας (Open-Date) ώστε να χρησιμοποιηθούν σε επόμενο ταξίδι έως και δύο ώρες προ του απόπλου.
    *Για το νέο αυτό εισιτήριο δεν ισχύουν οι παραπάνω όροι ακύρωσης ενώ δεν επιστρέφεται τυχόν διαφορά ναύλου από το αρχικό.
    *Τα Open εισιτήρια ισχύουν έως το τέλος του έτους έκδοσης του αρχικού εισιτηρίου.

    SeaJets
    Έως 14 ημέρες προ του απόπλου (ακριβής ώρα): 100% επιστροφή ναύλου.
    Έως 7 ημέρες προ του απόπλου (ακριβής ώρα): 75% επιστροφή ναύλου.
    Έως 12 ώρες προ του απόπλου (ακριβής ώρα): 50% επιστροφή ναύλου.
    *Τα εισιτήρια μπορούν επίσης να μετατραπούν σε εισιτήρια ανοικτής ημερομηνίας (open) τουλάχιστον 24 ώρες προ του απόπλου.
    *Εισιτήρια αντικατάστασης δεν ακυρώνονται, δεν μετατρέπονται σε ΟΡΕΝ και δεν μπορούν να αλλάξουν δεύτερη φορά ημερομηνία.


    Zante Ferries
    Για τις περιόδους από 04/04/18 έως 10/04/18, 27/04/18 έως 01/05/18, 25/05/2018 έως 28/05/2018 και 02/07/18 έως 02/09/18 ισχύουν τα εξής:
    Έως 5 ημέρες προ του απόπλου (ακριβής ώρα): 100% επιστροφή ναύλου.
    Έως 12 ώρες προ του απόπλου (ακριβής ώρα): 50% επιστροφή ναύλου.
    *Τα εισιτήρια μετατρέπονται σε ανοιχτής ημερομηνίας έως και 12 ώρες πριν την αναχώρηση του πλοίου ή για άλλη ημερομηνία.
    Για την υπόλοιπη περίοδο ισχύουν τα εξής:
    Έως 3 ημέρες προ του απόπλου (ακριβής ώρα): 100% επιστροφή ναύλου.
    Έως 1 ημέρα προ του απόπλου (ακριβής ώρα): 50% επιστροφή ναύλου.
    *Τα ανοιχτά εισιτήρια ισχύουν για ένα χρόνο από την ημερομηνία έκδοσης τους.