ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

  • ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΤΑΞΙΔΕΥΩ ΜΕ ΠΛΟΙΟ;
  • Ο επιβάτης δικαιούται:

    1. Να υπαναχωρήσει της σύμβασης μεταφοράς και να του επιστραφεί, ανάλογα του χρόνου ασκήσεως του δικαιώματος, ολόκληρος ο ναύλος ή ποσοστό αυτού ή να τροποποιήσει το εισιτήριο του

    2. Χρηματική αποζημίωση σε ποσοστό επί του ναύλου ή άλλη αντισταθμιστική παροχή μετά από συμφωνία με τον μεταφορέα για τις περιπτώσεις καθυστέρησης, διακοπής – ακύρωσης του ταξιδιού, λόγω βλάβης ή ζημιάς του πλοίου ή υπαιτιότητας του μεταφορέα. Επίσης και υπό προϋποθέσεις, τροφοδοσία και κατάλυμα με μέριμνα και δαπάνη του μεταφορέα, όταν η καθυστέρηση ή η ακύρωση ή η διακοπή του δρομολογίου δημιουργεί την ανάγκη διανυκτέρευσης. Εφόσον η παροχή καταλύματος δεν είναι εφικτή, καταβάλλεται χρηματική αποζημίωση.

    3. Να ενημερώνεται σε περίπτωση ματαίωσης – ακύρωσης, αλλαγής ή καθυστέρησης του προγραμματισμένου δρομολογίου, εφόσον έχει γνωστοποιήσει τα στοιχεία επικοινωνίας του.

    4. Να ενημερώνεται κατά τη διάρκεια του πλου, σε περίπτωση καθυστέρησης και για τον εκτιμώμενο χρόνο αυτής.

    5. Να μεταφέρει χειραποσκευές βάρους μέχρι 50 κιλών χωρίς να καταβάλλει ιδιαίτερο ναύλο.

    6. Να προωθηθεί στον προορισμό του με το ίδιο ή με το πρώτο διαθέσιμο ή άλλο πλοίο με μέριμνα και δαπάνη του μεταφορέα σε περίπτωση βλάβης ή ζημιάς του πλοίου.

    7. Για τη διατύπωση παραπόνου ή καταγγελίας κατά τη διάρκεια του πλου να απευθύνεται στον ορισμένο αξιωματικό του πλοίου. Να απευθύνεται αρχικά στην πλοιοκτήτρια εταιρεία – πλοιοκτήτη (μεταφορέα) ή σε άλλο εκ του νόμου πρόσωπο και να διατυπώνει εγγράφως σε ειδικό έντυπο το παράπονο ή την καταγγελία ή οποιαδήποτε απαίτηση που απορρέει από τις διατάξεις του νόμου.

    8. Διαφορές οι οποίες δεν επιλύθηκαν ή δεν δόθηκαν για αυτές απαντήσεις ή επαρκείς εξηγήσεις, διαβιβάζονται αρχικά στις οριζόμενες με υπουργική απόφαση Υπηρεσίες εποπτείας και διαχείρισης παραπόνων και στη συνέχεια στον συνήγορο του Καταναλωτή
  • ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΤΑΞΙΔΕΥΩ ΜΕ ΠΛΟΙΟ;
  • Ο επιβάτης υποχρεούται

    1. Να προσέρχεται στο πλοίο μισή ώρα πριν την προγραμματισμένη ώρα απόπλου και να φέρει το όχημα στο χώρο αναμονής φόρτωσης τουλάχιστον μία ώρα πριν τον απόπλου.

    2. Να καταλαμβάνει την αντίστοιχη θέση που αναγράφεται επί του εισιτηρίου, να μην τοποθετεί τις αποσκευές του ή άλλα αντικείμενα επάνω στα καθίσματα ή σε άλλες θέσεις επιβατών ώστε να στερείτε η θέσει άλλου επιβάτη και να συμμορφώνεται με τους κανονισμούς του πλοίου καθώς και στις οδηγίες του πλοιάρχου ή του προσωπικού του πλοίου που σχετίζεται με την ησυχία, ευταξία, καθαριότητα και ασφάλεια του πλοίου.

    3. Να μην μεταφέρει εκρηκτικές , εύφλεκτες, εμπρηστικές και γενικά επικίνδυνες ύλες.

    4. Να δίνει τα ακριβή στοιχεία ταυτότητας του και εφόσον το επιθυμεί στοιχεία επικοινωνίας για την ενημέρωσή του σε περίπτωση καθυστέρησης, ακύρωσης ή ματαίωσης του δρομολογίου.

    5. Να μη μεταβιβάζει το εισητήριό του.
  • ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ;
  • 1. Να ανακοινώνει δημόσια τα δρομολόγια και να πληροφορεί σχετικά και εγκαίρως το κοινό.

    2. Να παρέχει υπηρεσίες χωρίς διακρίσεις στους επιβάτες και να λαμβάνει κάθε μέτρο ασφαλείας και υγιεινής των επιβατών. Στα άτομα μειωμένης κινητικότητας λη στα άτομα που χρήζουν ειδικής φροντίδας(όπως βρέφη, μικρά παιδιά, εγκύους, ηλικιωμένα πρόσωπα) να παρέχει κάθε δυνατή βοήθεια και εξυπηρέτηση.

    3. Να ανακοινώνει με προσβάσιμες στους επιβάτες μορφές αναγγελίας την οποιαδήποτε καθυστέρηση στον απόπλου, πλου και κατάπλου του πλοίου, αναφέροντας τόσο τον εκτιμώμενο χρόνο όσο και την αιτία καθυστέρησης.

    4. Να ενημερώνει για τις τιμές και τις εκπτώσεις.
    5. Να τηρεί οργανωμένες διαδικασίες, καταγραφής και επίλυσης ή απάντησης παραπόνων-διαμαρτυριών.
  • ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΤΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΜΟΥ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ;
  • Από τον Ελληνικό νόμο απαγορεύεται η επιβίβαση χωρίς εισιτήριο, ούτε προβλέπεται η αγορά τους επάνω στο πλοίο.
  • ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ;
  • Τα εισιτήρια της Ελληνικής Ακτοπλοΐας στην πλειοψηφία τους είναι έντυπα. Η Hellenic Seaways είναι η μοναδική εταιρεία που εφαρμόζει την υπηρεσία smart ticket (ηλεκτρονικό εισιτήριο). Με την ολοκλήρωση της κράτησης από το site μας, έχετε την δυνατότητα να εκτυπώσετε τα εισιτήρια της Hellenic Seaways στο σπίτι ή να παραλάβετέ το QR code στο κινητό σας και να επιβιβαστείτε απευθείας στο πλοίο
  • ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΒΙΒΑΣΤΩ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ Η ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΗΣ ΚΡΑΤΗΣΗΣ;
  • Για να επιβιβαστείτε στο πλοίο θα πρέπει να έχετε μαζί σας ολόκληρο το σώμα του εισιτηρίου. Δεν θα σας επιτραπεί η επιβίβαση στο πλοίο με τον αριθμό εισιτηρίου ή με τον αριθμό κράτησης.
  • ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΛΑΘΟΣ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ;
  • Η ταυτοπροσωπία κατά την επιβίβαση δεν είναι σχολαστική όπως στα αεροδρόμια. Αν είναι εύκολα κατανοητό ότι πρόκειται για λάθος του εκδότη (π.χ. αναγραμματισμός) δεν θα έχετε πρόβλημα. Η ταυτοπροσωπία κατά την επιβίβαση είναι πιο σχολαστική όταν πρόκειται για δικαιούχους εκπτωτικών εισιτηρίων. (π.χ. φοιτητές).
  • ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΑΥΤΟΠΡΟΣΩΠΙΑΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ;
  • Από τον ελληνικό νόμο είμαστε υποχρεωμένοι ανά πάσα στιγμή να έχουμε μαζί μας, τα στοιχεία ταυτοπροσωπίας. Κατά την επιβίβαση γίνονται σποραδικοί έλεγχοι. Στην περίπτωση εκπτωτικών εισιτηρίων είστε υποχρεωμένοι να φέρετε τα επίσημα έγγραφα που δικαιολογούν την έκπτωση (π.χ. φοιτητικό πάσο).
  • ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΑΝΑ ΗΛΙΚΙΑ;
  • Όλες οι εταιρείες έχουν διαφοροποιημένους ναύλους για παιδιά και βρέφη. Στις διεθνείς πλόες υπάρχει κατηγορία νέων έως 25 ή 26 ετών. Αναλυτικά τις κατηγοριοποιήσεις ανά ηλικία καθώς και το ποσοστό έκπτωσης ανά εταιρία θα τις βρείτε στην κατηγορία ‘εκπτώσεις’ ανά εταιρεία στη σελίδα μας.

    Τα βρέφη ταξιδεύουν δωρεάν στην ακτοπλοΐα. Εκδίδουν όμως υποχρεωτικά μηδενικό εισιτήριο για να μπορέσουν να επιβιβαστούν στο πλοίο.

    Οι ναυτιλιακές εταιρείες παρέχουν έκπτωση 50% στα παιδιά. Τον ηλικιακό προσδιορισμό της κατηγορίας για κάθε ναυτιλιακή εταιρία θα τον βρείτε αναλυτικά στις ‘εκπτώσεις’ στη σελίδα μας. Στην πλειοψηφία, παιδική έκπτωση δικαιούνται οι επιβάτες έως 10-12 ετών.
  • ΤΙ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΩΦΕΛΗΘΩ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ;
  • Η κάθε ναυτιλιακή και το κάθε δρομολόγιο μπορεί να έχει διαφορετικές εκπτώσεις βάσει εμπορικής πολιτικής. Αναλυτικά όλες τις εκπτώσεις θα τις βρείτε στο site μας στην ενότητα ‘εκπτώσεις’ καθώς και ειδικές προσφορές. Για να επωφεληθείτε από προσφορές και εκπτώσεις που δεν είναι διαθέσιμες on-line παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο +30 2310 500800.
  • ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΣΕΩΝ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ / ΚΑΜΠΙΝΕΣ;
  • Τα πλοία χωρίζονται σε δύο κατηγορίες. Τα συμβατικά και τα ταχύπλοα. Τα ταχύπλοα είναι κλειστού τύπου και οι κατηγορίες θέσης συνήθως είναι

    · οικονομική,
    · business
    · ή/ και VIP.

    Όλες οι θέσεις στα ταχύπλοα είναι αριθμημένες.

    Στα συμβατικά πλοία έχουμε
    · οικονομική θέση (deck)
    · αριθμημένα καθίσματα
    · διακεκριμένη
    · καμπίνες

    επιλέγοντας οικονομική θέση (deck) την καλοκαιρινή περίοδο και στα περισσότερα πλοία ταξιδεύετε στους εξωτερικούς χώρους των συμβατικών πλοίων.

    Την χειμερινή περίοδο ταξιδεύετε εντός του πλοίου χρησιμοποιώντας τους κοινόχρηστους χώρους και σαλόνια.

    Καμπίνες.

    Οι καμπίνες χωρίζονται σε τρεις βασικές κατηγορίες.
    · Lux
    · Εξωτερικές καμπίνες
    · Εσωτερικές καμπίνες

    Οι Lux καμπίνες είναι μόνο εξωτερικές (με παράθυρο). Βρίσκονται στα πλώρα του πλοίου και μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως δίκλινες ή ως μονόκλινες. Δεν υπάρχει η δυνατότητα χρήσης ενός κρεβατιού.

    Οι εξωτερικές είναι καμπίνες που έχουν φιλιστρίνι (παράθυρο) και υπάρχουν από μονόκλινες μέχρι και τετράκλινες. Ο επιβάτης μπορεί να διαλέξει αποκλειστική χρήση, (μονόκλινη-δίκλινη-τρίκλινη-τετράκλινη), ή να την μοιραστεί με άλλους τυχαίους συνταξιδιώτες του ιδίου φύλου .

    Οι εσωτερικές καμπίνες έχουν κατασκευαστικά και χρηστικά τα ίδια χαρακτηριστικά με τις εξωτερικές με τη μόνη διαφορά ότι δεν έχουν φιλιστρίνι (παράθυρο). Βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο (deck) με τις εξωτερικές. Δεν υπάρχουν πλέον σε πλοία της Ελληνικής ακτοπλοΐας καμπίνες σε χαμηλά deck ή κάτω από το επίπεδο της θάλασσας.
  • ΜΕ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΤΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΜΟΥ ΜΕΤ’ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ;
  • Οι περισσότερες εταιρείες τιμοδοτούν τα δρομολόγια τους ανά διαδρομή. Έκπτωση στα μετ΄επιστροφής δρομολόγια προσφέρουν η

    ΑΝΕΣ (Βόλος – Σποράδες, Πειραιάς – Αίγινα)

    Blue Star Ferries (επιστροφή οχημάτων από Δωδεκάνησα)

    ΑΝΕΚ-SUPERFAST (Πειραιάς – Ηράκλειο – Πειραιάς)

    MINOAN LINES (Πειραιάς – Ηράκλειο – Πειραιάς)

    Το όφελος από την έκδοση μετ’ επιστροφής εισιτηρίων προκύπτει από την εξασφάλιση της επιστροφής σας.
  • ΠΟΤΕ ΧΡΕΩΝΕΤΑΙ Η ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΜΟΥ ΚΑΡΤΑ;
  • Η πιστωτική κάρτα χρεώνεται μόνο με την επιτυχή ολοκλήρωση της κράτησης.
  • ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΠΟΣΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΡΑΤΗΣΗ;
  • Μπορείτε να κάνετε κράτηση εισιτηρίων ακόμα και μία μέρα πριν την αναχώρηση. Σε αυτή τη περίπτωση βεβαιωθείτε ότι έχετε αρκετό χρόνο ώστε να παραλάβετε τα εισιτήρια σας από το πρακτορείο μας ή σε διαφορετική περίπτωση επιλέξτε παραλαβή των εισιτηρίων από το κιόσκι της ναυτιλιακής απέναντι από το πλοίο. Για αυθημερόν κράτηση παρακαλούμε επικοινωνήστε απευθείας μαζί μας στο +30 2310 500800.
  • ΠΟΣΗ ΩΡΑ ΠΡΙΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ;
  • Στο λιμάνι θα πρέπει να είστε τουλάχιστο 1 ώρα πριν την αναχώρηση. Στις περιπτώσεις που έχετε σε εκκρεμότητα την παραλαβή εισιτηρίων από το κιόσκι της ναυτιλιακής ή/και ταξιδεύετε με όχημα σε δρομολόγιο πολλαπλών προσεγγίσεων με προορισμό τα τελευταία λιμάνια του δρομολογίου, καλό είναι να βρίσκεστε στο λιμάνι τουλάχιστο 2 ώρες πριν την αναχώρηση.
  • ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΑΝΤΙΛΗΦΘΩ ΚΑΠΟΙΟ ΛΑΘΟΣ ΣΤΟ E-MAIL ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗΣ ΠΟΥ ΕΛΑΒΑ;
  • Σε περίπτωση που αντιληφθείτε κάποιο λάθος στο e-mail επιβεβαίωσης παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας στο τηλέφωνο 2310 500800 ή μέσω e-mail στο support@ferrytraveller.gr
  • ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΛΑΒΩ E-MAIL ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΠΙΤΥΧΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΚΡΑΤΗΣΗΣ;
  • Σε περίπτωση που έχετε ολοκληρώσει επιτυχώς την κράτηση και δεν λάβατε κάποιο e-mail παρακαλούμε ελέγξτε τον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας. Αν δεν υπάρχει ούτε εκεί κάποιο e-mail επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας στο τηλέφωνο 2310 500800 ή με e-mail στο support@ferrytraveller.gr
  • ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΞΕΧΑΣΩ Η ΧΑΣΩ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΚΡΑΤΗΣΗΣ;
  • Σε αυτή τη περίπτωση παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας με e-mail στο support@ferrytraveller.gr Έχουμε τη δυνατότητα να βρούμε με το όνομα σας και το ακριβές δρομολόγιο που ταξιδεύετε την κράτηση σας.
  • ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΡΑΤΗΣΗΣ ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΜΗΝΥΜΑ ΟΤΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ;
  • Σε αυτή τη περίπτωση η κατηγορία θέσης που έχετε επιλέξει δεν έχει επαρκή διαθεσιμότητα, για παράδειγμα, έχετε επιλέξει 4 επιβάτες σε κατάστρωμα και υπάρχουν διαθέσιμες μόνο 3 θέσεις, ή δεν υπάρχει διαθεσιμότητα στο garage του πλοίου για το όχημα σας.
  • ΠΟΣΟΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΗΜΑΤΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΙΛΗΦΘΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΚΡΑΤΗΣΗ;
  • Ο μέγιστος αριθμός ατόμων που μπορούν να περιληφθούν σε μία κράτηση είναι 8 με 1 ή 2 οχήματα αναλόγως την ναυτιλιακή.
  • ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΥΝΔΥΑΣΩ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ 2 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΡΑΤΗΣΗ;
  • Το on-line σύστημα κρατήσεων του ferrytraveller.gr, μεταξύ πολλών άλλων εξελιγμένων παροχών, σας δίνει τη δυνατότητα να επιλέξετε διαφορετικές ναυτιλιακές εταιρείες στην ίδια κράτηση
  • ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ Η ΚΡΑΤΗΣΗ ΔΕΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ ΛΟΓΟ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΠΩΣ ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΩ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΧΡΕΩΘΗΚΕ Η ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΜΟΥ ΚΑΡΤΑ;
  • Σε αυτή τη περίπτωση θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την τράπεζα που έχει εκδώσει τη κάρτα για να μάθετε αν έχει χρεωθεί ή όχι.
  • ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ Η ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΩ ΕΝΑ ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ;
  • Για την οποιαδήποτε αλλαγή ημερομηνίας ή ολικής ακύρωσης θα πρέπει το εισιτήριο να επιστραφεί σε εμάς. Σε κάθε περίπτωση ακολουθείται η ακυρωτική πολιτική της κάθε εταιρείας. Τα εισιτήρια μετά την ημερομηνία αναχώρησης θεωρούνται άκυρα από τη ναυτιλιακή και δεν επιδέχονται καμία αλλαγή. Σε περίπτωση αντικατάστασης των εισιτηρίων ή ακύρωσης τους λόγω καιρικών συνθηκών τότε σας επιστρέφεται όλο το ποσό χωρίς καμία επιβάρυνση. Οποιαδήποτε αλλαγή ημερομηνίας θα πρέπει να αφορά την ίδια ναυτιλιακή εταιρεία. Αλλαγές σε ονόματα εισιτηρίων βάσει εμπορικής πολιτικής των ναυτιλιακών δεν επιτρέπεται. Θα πρέπει το εισιτήριο να ακυρωθεί και να εκδοθεί νέο.
  • ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΑΚΥΡΩΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ;
  • Τα χρήματα μπορούν να επιστραφούν είτε μετρητά από το γραφείο μας, είτε μέσο κάποιου τραπεζικού λογαριασμού που θα μας υποδείξετε. Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό, ποσοστό 2% που αφορά την προμήθεια της τράπεζας για συναλλαγές μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας.
  • ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΩ ΤΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΜΟΥ ΣΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΘΕΣΗ;
  • Μετά την έκδοση του εισιτηρίου αναβάθμιση θέσης μπορεί να γίνει είτε από το γραφείο μας αφού μας επιστραφεί το αρχικό εισιτήριο είτε πάνω στο πλοίο εφόσον υπάρχει η αντίστοιχη διαθεσιμότητα.
  • ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΧΑΣΩ ΤΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΜΟΥ;
  • Αν αφορούν εισιτήρια Αδριατικής υπάρχει η δυνατότητα επανέκδοσης. Για το εσωτερικό βάσει εμπορικής πολιτικής των ναυτιλιακών δεν υπάρχει δυνατότητα επανέκδοσης του εισιτηρίου ή επιστροφής χρημάτων.
  • ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΤΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΜΟΥ;
  • Μπορείτε να παραλάβετε τα εισιτήρια σας με τρεις τρόπους τους οποίους επιλέγετε πριν την ολοκλήρωση της κράτησης

    · Απευθείας από το γραφείο μας

    · Μέσω Courier

    · Από το λιμάνι αναχώρησης.

    Με courier συνήθως κάνει 2-3 εργάσιμες ημέρες και παραδίδεται εργάσιμες ημέρες και ώρες. Ο πιο διαδεδομένος και ασφαλής τρόπος είναι είτε από το γραφείο μας είτε από το κιόσκι της εταιρείας στο λιμάνι απέναντι από το πλοίο, πριν την αναχώρηση σας.
  • ΕΦΤΑΣΑ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ. ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;
  • Σε αυτή τη περίπτωση θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τον αντίστοιχο ναυτικό πράκτορα της εταιρείας στο λιμάνι. Είναι πολύ πιθανό (όχι σίγουρο) να σας αλλάξουν τα εισιτήρια για την επόμενη αναχώρηση.